Course Content
מבוא
,מבוא אבחון, סוגי אבחון
תרגול חמלה וחסד כלפי עצמי וכלפי אחרים
תוכנית זו בת 21 יום נועדה לעזור לך לטפח חמלה עצמית ולקדם ריפוי רגשי ורווחה. בכל יום, תתרגלו מדיטציה ותרגיל שיעזרו לכם לפתח אמפתיה והבנה רבה יותר לעצמכם ולאחרים.
0/3
חמלה וחסד כלפי עצמי וכלפי אחרים
About Lesson

נשימה מודעת היא תרגול של התמקדות מכוונת בנשימה שלך ושליטה בה. זה כרוך בתשומת לב לשאיפות ולנשיפות שלך, ושימוש בנשימה שלך כדי להביא למודעות לגוף ולנפש שלך. תרגול של נשימה מודעת יכול לעזור להפחית מתח, לשפר את הבהירות המנטלית ולקדם הרפיה גופנית.

במהלך נשימה מודעת, אתה מתמקד בנשימות איטיות ועמוקות, לעתים קרובות דרך האף ואל הסרעפת. סוג זה של נשימה יכול לסייע בהפעלת מערכת העצבים הפאראסימפתטית, האחראית על תגובת ה"מנוחה ועיכול" של הגוף. על ידי עיסוק בנשימה מודעת, ניתן להפחית את פעילות מערכת העצבים הסימפתטית, האחראית על תגובת ה"הילחם או ברח", ולקדם מצב של רוגע ונינוחות.

ניתן לתרגל נשימה מודעת במגוון הגדרות וניתן להתאים אותה לצרכים האישיים שלך. אתה יכול לתרגל נשימה מודעת בישיבה, עמידה או שכיבה, ויכול לעסוק בתרגול רק לכמה דקות או לפרקי זמן ארוכים יותר. חלק מהאנשים מוצאים שזה מועיל לשלב נשימה מודעת בשגרת היומיום שלהם, כמו במהלך מדיטציה או בזמן עשיית יוגה.

בסך הכל, נשימה מודעת היא דרך פשוטה ויעילה לקדם הרפיה, להפחית מתח ולשפר את הרווחה הכללית. בעזרת תרגול, זה יכול להפוך לכלי בעל ערך לניהול האתגרים והלחצים של חיי היומיום.

Verified by MonsterInsights